POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA SANITARNEGO W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ SARS-COV-2
§ 1 Zakres regulacji
Polityka bezpieczeństwa sanitarnego obowiązuje pracowników oraz uczestników zajęć stacjonarnych, tj. wyłącznie w lokalu Abballu Dance Studio oraz zajęć tzw. mieszanych tj. odbywających się jednocześnie stacjonarnie w lokalu i z transmisją online, jednak w przypadku zajęć mieszanych ogranicza się tylko do uczestników zajęć uczestniczących w zajęciach stacjonarnie.
§ 2 Zasady funkcjonowania placówki w związku z ograniczeniami związanymi z rozprzestrzenianiem się SARS-COV-2 po 23.10.2020 r.
- W związku z wystąpieniem stanu epidemii obiekt od dnia 24.10.2020 r. jest przeznaczony wyłącznie dla osób korzystających wyłącznie z zajęć pozaszkolnych form edukacji artystycznej realizowanych w ramach kursów tańca i edukacji ruchowej.
a) w obiekcie mogą przebywać jedynie osoby, które spełniają kryteria zawarte w punkcie 1
b) Abballu zastrzega możliwość weryfikacji, czy osoba korzystająca z usługi spełnia wymogi opisane w punkcie 1 w tym zażądać dodatkowego oświadczenia lub innego potwierdzenia stanu faktycznego
c) jako wykładnię prawną i definicje respektuje się definicje słownikową PWN / wykładnie akademicką i praktyków z wykształceniem prawniczym
d) przy stwierdzeniu negatywnej weryfikacji klienta, obiekt ma prawo odmówić obsługi powołując się na zakazy wynikające z bezpośrednio obowiązujących przepisów
e) w przypadku zajęć sportowych realizuje się również kursy edukacji ruchowej, kursy celowe, zajęcia przygotowawcze, wydarzenia sportowe oraz seminaria sportowe. - Od dnia 24.10.2020r., zgodnie z zapisami aktualnego rozporządzenia placówka, zaprzestała świadczenia usług polegających na udostępnianiu miejsca do tańczenia organizowanego w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni. Chcąc działać w zgodzie z obecnie obowiązującymi przepisami, pragniemy zauważyć, iż zgodnie z interpretacją Ministerstwa (gov.pl), w.w. punkt dotyczy “udostępniania miejsca do tańczenia, czyli tzw. “wolny parkiet”, nie dotyczy działalności edukacji ruchowej, czy działalności szkół tańca”.
- Każda osoba, która przebywa na terenie studia Abballu musi posiadać ważną wejściówkę na zajęcia. W przypadku nieposiadania wejściówki taka osoba jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każda wejściówka określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych godzinach, na określonych w regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
- Ze względu na wprowadzone obostrzenia dotyczące pandemii COVID-19, stosuje się obowiązujące przepisy prawa. W związku z aktualnymi wytycznymi w studio stosuje się następujące środki zapobiegawcze oraz wytyczne względem realizowanej usługi:
a) Uczestnik jest zobowiązany do wypełnienia zgodnie z prawdą oświadczenia zdrowotnego podczas zapisów i poinformowaniu o ewentualnych zmianach w samopoczuciu lub w przypadku, gdy informacje w oświadczeniu ulegną zmianie.
b) Abballu dochowa wszelkiej staranności w celu zachowania bezpieczeństwa i higieny w trakcie wykonywania swoich zadań względem oferowanej usługi.
c) Uczestnik akceptuje wdrożone procedury poprzez pisemną akceptację oświadczenia, wspomnianego w pkt a.
d) Stan ten obowiązuje do momentu zakończenia pandemii lub aktu prawnego znoszącego powyższe wymogi w świetle prawa. Po zaistnieniu przesłanek opisanych powyżej, paragraf wygasa i traci moc.
GŁÓWNE WYTYCZNE OBOWIĄZUJĄCE PO PRZYJŚCIU DO STUDIA:
- Na terenie Studia: w recepcji, w szatni i toalecie obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust. Maseczkę uczestnik może zdjąć dopiero na sali tanecznej.
- Każdy z uczestników ma obowiązek zdezynfekować ręce za pomocą dostępnych w lokalu środków dezynfekcyjnych, które usytuowane są w obszarze wejścia/ recepcji, toalecie oraz każdej sali do ćwiczeń – zawsze po każdorazowym wejściu do Abballu Dance Studio oraz zawsze bezpośrednio przed rozpoczęciem każdych zajęć i bezpośrednio po ich zakończeniu.
- Kursanci Abballu Dance Studio w celu uczestnictwa w zajęciach są zobowiązani do wypełnienia oświadczenia zdrowotnego.
- Na zajęcia taneczne wchodzimy po wcześniejszej rejestracji z uwagi na ograniczoną liczbę uczestników. Jeśli na dane zajęcia lista jest zapełniona kursanci mogą zostać wyproszeni ze studia.
- Studio tańca Abballu zaleca, zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy kursantami, na tyle, na ile jest to obiektywnie możliwe. W przypadku, gdy nie jest to obiektywnie możliwe, zaleca się jak najmniejszy kontakt i unikać go tak często, jak to tylko możliwe.
- Studio tańca wdraża procedurę dezynfekcji powierzchni najczęściej używanych (klamki, wyłączniki światła, blaty, krany etc), której codzienny przebieg opisywany jest w dedykowanych formularzach dezynfekcji.
REGULAMIN STUDIA
1. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest zapoznanie się z regulaminem Szkoły oraz akceptacja wszystkich punktów poniższego regulaminu przez uczestnika zajęć, a w przypadku osób niepełnoletnich przez jego rodzica lub opiekuna. Dokonanie zapisu na zajęcia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
2. Opłat za zajęcia dokonujemy PRZED ich rozpoczęciem.
3. Opłatą za karnet całościowy można uiścić na pierwszych zajęciach płacąc pełną cenę karnetu lub na 2 zajęciach dopłacając odpowiednią kwotę.
4. W zajęciach nie mogą uczestniczyć osoby, które mają wyraźnie przeciwwskazanie lekarskie do zajęć z wysiłkiem fizycznym.
5. Na zajęciach obowiązuje rezerwacja, ze względu na ograniczoną ilość miejsc. Uwaga, liczy się pierwszeństwo w rezerwacji. Rezerwacji możemy dokonać mailowo lub telefonicznie. Zapisanie na zajęcia następuje dopiero po wpłaceniu opłaty za kurs.
6. W zajęciach mogą brać udział wszystkie osoby, które wpłaciły ustaloną w cenniku opłatę za zajęcia i otrzymały karnet.
7. Każda osoba dostaje karnet z ilością wykupionych godzin i przekazuje go instruktorowi lub w recepcji studia PRZED każdymi zajęciami.
8. Karnety mają określoną ważność i nie podlegają przesunięciu na inny termin.
9. Nieobecność na zajęciach osoby posiadającej karnet nie upoważnia jej do otrzymania zwrotu pieniędzy.
10. W razie nie skorzystania z zajęć, uczestnik może skorzystać z innych zajęć na tym samym poziomie lub niższym. Nie ma możliwości odrobienia ich w innym terminie – niż przewidzianym w planie i ważnością karnetu
11. Zajęcia uważa się za odbyte, wraz z końcem ważności karnetu.
12. Wszystkie osoby uczestniczące w zajęciach zobowiązane są do podania adresu e-mail i telefonu kontaktowego. W przeciwnym razie Szkoła nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zmiany w kursach (np. godz. zajęć, miejsca). Dane te będą użyte wyłącznie przez SZKOŁĘ w celach związanych wyłącznie z prowadzonymi projektami.
13. Szkoła zastrzega sobie prawo do wykorzystania materiałów filmowych i zdjęć wykonanych podczas zajęć tanecznych, turniejów, pokazów itp. do celów promocyjnych i informacyjnych, na co każdy uczestnik zajęć wyraża zgodę.
14. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w planie zajęć i rozwiązania grup o niewystarczającej frekwencji uczestników kursu.
15. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w grafiku zajęć o czym powiadomi uczestników poprzez przesłanie informacji na wskazany kontakt (mail, telefon).
16. W przypadku nieoczekiwanych, nie dających się przewidzieć okoliczności bądź działania siły wyższej uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć organizator zastrzega sobie prawo do ich odwołania i zorganizowania w innym terminie.
17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przesunięcia terminu rozpoczęcia kursu, z powodów od nich niezależnych.
18. Nagrywanie całości zajęć jest zabronione, nagranie prezentowanej sekwencji możliwe tylko za zgoda prowadzącego.
19. Obowiązkowo na zajęcia zabieramy dobry humor.
https://abballu.pl/wp-content/uploads/2020/03/logo-BenefitSystems-A.png
https://abballu.pl/wp-content/uploads/2020/03/1585564907230_OK-SYSTEM_logo_RGB_podstawowe-kolor-1.png
https://abballu.pl/wp-content/uploads/2020/03/1585564906240_logo_FitProfit_przezroczysty-01.png
https://abballu.pl/wp-content/uploads/2020/03/people-3257861-1-scaled.jpg